Бази знань в Odoo 18: вся інформація для команди – на одній платформі

6 січня, 2025


Odoo Knowledge дозволяє внутрішнім користувачам збагачувати свою бізнес-базу знань і надавати інформацію, зібрану індивідуально чи спільно. Якщо раніше можливість створювати зручно структурований перелік заголовків тексту – Зміст – була була тільки в окремому модулі Odoo Knowledge, то в Odoo 18 цей функціонал з'явився і в інших модулях.

Можливість структурувати великий обсяг інформації в різних модулях за допомогою Змісту – одне з важливих вдосконалень бази знань в останній версії ERP Odoo.


Як створення Змісту працює в Odoo Knowledge?


Створювати Зміст можливо в тих модулях Odoo, які містять редактор  тексту. Для цього слід скористатися командою /toc (table of content).

Великий текст з описом можна структурувати Змістом, що полегшить візуальне сприйняття та полегшить пошук необхідної інформації в тексті.

Наприклад, опис проєкту ми відобразимо за допомогою команди /toc зі Змістом.


Шаблон “Sales playbook”


Наступна новинка буде корисна команді, яка використовує один регламент по оцінці та виявленню потреб замовника.

Розглянемо приклад з командою продавців і їх регламентом по оцінці потреби клієнта.

В Odoo Knowledge ми завантажемо шаблон “Sales Playbook” для роботи відділу продажів.

Наприклад, наша команда в блоці CRM при роботі з новим Лідом має провести аналіз за одним регламентом, який висвітлено в Sale playbook у пункті "Prospect Qualification".

Для цього в CRM в новому Ліді необхідно звернутися до статей  в Odoo Knowledge. В пошуку статі вказати наш шаблон “Sale playbook” та вибрати потрібний блок для переносу в нотатки по Ліду. Odoo 18 пам’ятає, де користувач перебуває, і перенесе текст у потрібне поле. 

Така можливість наявна в Odoo 18 e будь-якому модулі, що містить функціонал нотаток.


Публікація всієї структури статті


Останнє цікаве оновлення Odoo Knowledge у 18-й версії системи, на яке ми хотіли б звернути вашу увагу – можливість публікувати всю структуру статті одразу з усіма підпорядкованими сторінками. Будь ласка, подивіться на відео нижче, як це можна зробити.

Як бачимо, функціонал бази знань в Odoo 18 був суттєво покращений задля якісного та зручного управління знаннями компаній. Заохочуємо вас використовувати його максимально повно, щоб відчути усі переваги продукту!

Автор: Олена Бодня, Self-ERP

blog.post

30 ключових дій для вдалого впровадження ERP

Чек-лист “30 ключових дій для вдалого впровадження ERP”, який буде корисний будь-якому бізнесу
Andriy Hanus 6 січня 2025 р.
Поділитися цією публікацією
Теги
Архів
Зустрічі в Odoo 18: Новий рівень планування